Jadi Presiden Belia

Aduyai...sori ar lama gak aku xupdate blog aku nih...xde idea nak tulis per...


Tapi utk story kali ni...

Aku ditakdirkan menjadi Presiden Persatuan Belia Bandar Tasik Selatan...

Sebenarnya la kan...aku xnak jadi presiden ni...

Sbabnya??? Baca di bawah :
1-Remeh
2-Tanggungjawab besar
3-Aku ni pemalu
4-Aku ni spoiler(hampir stiap bnda yang aku plan nak wat msti xjadi)
5-Aku ni xberani nak bdepan dgn blia gangster(takut2 aku tergaduh dgn dorg)

Tapi...hari terakhir sblum mesyuarat blia tu...aku wat keputusan yang aku nak terima jer jawatan tu..

Sbabnya lagi??? Di bawah gak--:
1-Sudah tiba masanya aku jadi sorg yang serius and xmemandang remeh akan sesuatu perkara
2-Sudah tiba masanya aku practise diri aku utk ambk tanggungjawab yang besar..lagi-lagian aku akan mempunyai family aku sndiri pada masa akan datang(lum jmpe calon lagi..kalo berminta..kol la aku)
3-Sudah tiba masanya aku keluar dari keppompong diri aku yang malu and segan mengalahkan kucing betina tgh cover cun..
4-Penat aku tulis sudah tiba masanya..so STM je la eh...eh jap...tulis gak aku...aduyai... STM..tiba masanya aku btul2 plan agar sesuatu bnda tu menjadi..(aku sbnanya ada bad memories ttg plan sesuatu..tu sbabnya aku frust sgt2 ble aku kne handle sesuatu...hehe..xper2..STM aku plan btol2..
5-STM aku kne berdepan dgn dunia yang fanaa n...kalo aku gaduh dgn dorg pun..bknnya big deal sgt...dorg jer yang aku bunuh...bgos ar 2 kan..aman dunia...kecik2 mak bapak ajar elok2..bsar2 jadi gangster...
6-Aku jadi utk sementara jer..hehehe...6 bln jer...aku cme kne handle pendaftarn persatuan,promosi n aktiviti utk blia jer..lbih kurang macam penstrukturan semula ar..aku ni kira ceo baru..hehehe...pas2 aku leh hilangkan diri...

So...aku rasa stakat tu jer story aku ttg aku menjadi presiden blia...korg support2 la aku eh...
Sekian.....

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --