Hari yang menyakitkan...

hahaha..korg jangan salah paham lak...

aku kata hari ni hari yang menyakitkan coz experimental computer aku rosak...
probs nya bermula bila aku install antivirus baru untuk komputer aku ni...
hehe..aku memang suka try install2 bnda2 baru dalam comp ni..hehe..
kalo ikutkan kategori antivirus jer...dah hampir 10 dah kot..
tapi ctenya..aku btul2 frust dgn kaspersky ni...tadi die suruh aku install component dier..pastu abis install...aku restart...tbe2 jer ble aku restart tu..windows aku xnak load...ni yang frust ni... nampaknya sok tpaksa la aku jadi repairman...harap2 la aku jadi repairman dan bukannya repairmouse..kalo repairmouse..maka nya kte gunakan peribahasa nagai tikus membaiki labu....

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --