Seminar Intervensi Gejala Sosial

Kih3... Assalamualaikum and salam sejahtera...

Bertemu lagi kita dalam blog den yang xseberapa ni...
Aku juz tulis ni coz aku nak share tentang program yang aku baru jer sertai...

Ni sebenarnya program first yang aku sertai under Persatuan Belia yang aku terajui...(ayat xbley bla)..

Aku memang sengaja nak masuk program first ni coz aku nak tgok n pahamkan macam ner program blia ni... dari segi perjalanan program and aktiviti2 nya...

Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan baik...
Kawan2 aku yang join pun enjoy...samapi ada seorang tu kata xnak balik pun ada..hehehe..sori syed..jual nama ko kat cni cket..
Hehe..so aku bersyukur sgt2 coz ada member yang enjoy...

Den xmo ar cte detail sangat..
so den nak cte bab yang best jer...

Bagi aku..program yang best pada hari pertama..
program life story dari sorg ex pengguna dadah...
Nama uncle tu faizal..
bnda yang wat aku btul2 respect die..ble die cter ttg life story die..
memang gler tersentuh and membangkitkan semangat aku untuk xterlibat dengan dadah and gejala sosial...
Aku malas nak ctekan balik per yang die cte...tapi kalo korg nak dgr cte die ar kan..join BTS Youth Community...
Coz aku akan bncg dgn ajk aku utk jemput org macam uncle faizal tu utk bagi ceramah kesedaran kat semua ahli nanti...
hehe..

Tu program pertama yang aku rasa best sgt2...(bukannya bermaksud aktiviti sblum tu xbest...tapi krenya yang betul2 burn aku ar)...
Lagipun timbul lak lawak2 minah meja sebelah kan..
Pacak la...
Kapal Selam ar...
Baldi ar..
Aduyai...
Memang advanced gler btul dorg ni...

Tu yang pertama...
Yang second n yang wat aku btul2 rasa insaf..
Program lawatan ke rumah nur salam...(nur salam ker darul salam tah..aku lpe)..hihi
Kat sana ktorg melawat rumah tu yang menempatkan anak-anak chow kit...

Aku ni seorang yang memang ske budak..so aku memang nak curi ar hati dorg kan...
tapi ada ar gak bdak2 tu yang agaka jual mahal..kih3..
tapi...ada seorang budak ni leh mesra lak dgna ku..dok atas riba aku...n macam2 ar..
bnda tu wat kan aku rasa hepi sangat coz aku macam da jadi ayah  da..hehehe..
kat sana ktorg wat bnyk ar aktiviti utk cerikan dak2 tu...
And aku xtau ar camner nak cter...so sori ar..

lagipun sejujurnya ar...aku ni bukannya yang pandai main dgan kata-kata..hehe..
so sampai cni jer kot..aku nak g comment2 myspace jap...hehe..

So...see ya!!

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --