:-: Aku kena soal siasat! :-:

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Hari ni aku akan ceritakan pengalaman aku disoal siasat oleh seorang 'pencuri'..
Haha.. Nama dia Lisa..
Dan anda boleh lawat blog beliau di sini..
atau klik gambar di bawah..
Smart kan header beliau..
Tapi header aku lagi smart for sure..

So ni soal siasat yang buatkan aku sampaikan nak terkencing,terberak apa semua..




apekah benda paling penting dalam hidup korang?
err? apa yea.. laptop la kot.. aku cuti sem ni 12 jam dengan laptop jer..


 benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
semalam.aku beli surat khabar,milo untuk mat serap (budak aku jaga), and topup rm3.


 di manakah tempat korang melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
waaaa.. soalan maut ni cik lisa. Hehe. Kalo ikutkan aku. Nak wat grand2.Bagi dat be the greatest moment. Sekali seumur hidup jer an. Aku nak kawen sekali jer. So I'm planning to do my wedding at hotel or resort. Xpun tepi pantai ker. Itu kalo ada rezeki ar. If tak cukup bajet,wat bese2 jer. Kariah kampung sajer.


 adakah korang sedang bercinta sekarang?
Proudly I say YES. I'm in love now,and i'm not shy to say I'm in love.Tapi kami xnak hebohkan2.


 berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
For the rest of my life ofkos. Aku kalo sayang orang,memang sayang abis jer.So bertuah sape yang jadi kekasih aku.


 dimanakah korang berjumpa kekasih korang?
Alamak.Bnda ni la yang jadi masalah aku ngan gf aku skang ni.Tkot2 kalo anak tanya soalan ni gak. Haha. So aku bagi jawapan yang kitorang dah decide. Jumpe kat UiTM.Wakaaka.


 novel/buku/majalah terakhir di beli.
Haha. Beli yea. Aku beli majalah PC sajer.


 apakah nama penuh korang?
Muhammad Nizam Bin Mohd Yusop.bertepatan dengan maksud Nizam which is peraturan.Aku memang ikut peraturan.


 antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
both I think


 namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang.
Erm.. Not sure. Nabi for sure ar. Sebagai Islam saper yang xnak jumper Nabi an. Tapi kalo yang hidup sekarang,Bill Gates,Steve Jobs and manusia2 kepala genius teknologi and web.


 adakah korang basuh baju sendiri?
Err.. Soalan ni yang wat aku terkencing ni. Aku basuh sendiri time terdesak jer kat kolej.Kalo bese2 just bawak balik jer.


 dimanakah tempat yang korang betol2 nak pergi?
I miss Mecca so much!


 pilih salah satu, peluk atau cium?
Cuma bila dah halal jer yea. I want both. Tapi I will prefer more on hug. Pelukan lebih merapatkan dan mendekatkan ke hati.


 beritahu 3 benda tentang orang yang bagi tag.
-dia seorang pencuri.Dia ada curi satu bnda yang amat2 penting dari aku.
- Dia suka makan nasi goreng telur.(aku baru makan semalam..wakaka)
- a movie maniac. sokmo muvi.


 5 benda yang paling disayangi dalam hidup anda.
- bantal chelsea ( mesti nih )
- laptop ( wajib ada.kalo x mati kebosanan aku )
- enpon ( tiap hari totet totet jer..penghubung aku dan dia )
- blog aku kot.haha.mentang2 dah cantik.
- data2 dalam otak aku.memori2 indah ofkos.


 lagu yang paling anda suka dengar.
aku suke simple plan.so lagu aku suke all the time is Perfect.


 bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas.
27 Mac.. This year sambut makan piza jer.dengan family.


 5 rakan blogger yang korang nak tag.
- Roy

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , |

Currently have 3 ultra KOmen:

  1. ecey
    bersoal siasat sesama sndri ;P
    hahahaha

    lawa header kau..
    lawak la skali
    hohoho

  2. haha...igtkan kne soal siasat ngan polis..adeii

  3. wahi and raji.. haha... tajuk mesti kena gempak... hehehe..

    anyway.. tq2 kata header aku cantik.. blushing2.. haha..


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --