Rekreasi : Kayak Minggu Kedua

KAYAK minggu kedua...
Kalo xsilap aku pada 6/7..
Sebab ni week before puasa...

And dengan penuh kehepian..
Dat week aku turun berkayak...

Tanpa ada banyak celoteh..
Encik Muiz just cakap bagi penerangan cket2 then lepaskan kami..

Tapi.... Opsssss...
Tunggu2...
Semua masuk dalam tasik sekarang juga...
Kita buat water-confident dulu...

Dan kami semua pun berkata.. " Haaaaa... alaaaaa.... Busuk.... "
Hahaha... tapi apa pun yang kitorang cakap kitorang tetap kena turun gak wat water confident tu..
Aku no hal la...
Main air..
Ofkos la besss...

Kat dalam air tu kitorang wat macam2..
Sebab dah nama pun water confident..
Untuk sesuaikan diri kite time dalam air...
Kuak dada,kaki,tangan sume ada ar..
Yang paling xbley bla..
Encik Muiz suruh kitorang masukkan kepala dalam air..means rendam..
So kami budak laki pun rendam ar...
Bgun2 tengok2 sume xbuat rupenya...
Ceh.. xfair...

Abis water confident..
Kitorang naik and ambik kayak masing2..
First time naik kayak.. 
Cuak sehhh..
da ar kayak single..
Tapi boley tahan gak aku..
And aku baru tau yang kayak single lagi senang dari kayak double..
Sebab aku tengok yang kayak double semua macam xberapa nak gerak...
Haha...

Then kitorang buat rafting la apa la...
Memang syok ar..
Then Encik Muiz suruh kitorang keliling tasik..
Waaa... Syokkkk..
And one story yang aku nak confess.. time pusing and nak balik ke 'pengkalan'..
Aku nak ajak satu awek ni race ngan aku sape sampai dulu..
tapi...
ehehe..
keseganan melanda diriku..
What a stupid me... 
Huhu..

Repot kayak berakhir di sini...
Roger and out...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --