Kini Windows 7


Setelah mengalami kekecewaan yang melampau akibat daripada XP ku yang crash..
Kini aku dengan bangganya memperkenalkan Windows 7 Ultimate aku..
Berikut merupakan screenshot pertama aku..
Maaf xdapat nak screenshot desktop..
Coz desktop aku masih bersepah..
Hahaaha..

Tapi xper..
yang penting skang aku agak hepi dengan Windows 7 aku..
Walaupun masih kecewa sebab fail2 dalam Windows XP aku hilang coz aku lupa nak backup..
Huhu..
Abis sume nota2 penting hilang sekali...

Windows 7 ni to be honest dikatakan memang CRACk..
ofkos la..
aku mana ada duit RM699 untuk beli..
Kesian la daku..
Tapi aku janji aku akan beli yang ori bila aku ada duit nanti..
Sebab apa?
Sebab aku seorang developer..

Aku bina software dan web..
So aku terfikir..
macam mana kalo orang lain pun buat macam tu kat aku..
Amat2 sdey kan..

So kawan2..
Gunakan Hok Ori k kawan2..

Enough Said..

So skang korang da tau aku gune Windows 7..
So sekian...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , , , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --