Hidup Lebih Senang dengan WebOpac

Huhu..
Sedihnya aku...
Ada masalah dengan mini project java aku..

So..
Aku pun pergi ke PTAR 4..
Perpustakaan Tun Abdul Razak 4..
Kenapa 4 and bukan PTAR 3 or 1?
Sajer aku nak gi sini..
Sebab dekat dengan tempat aku dan dia..
Tapi malangnya dia sakit perut and xdapat lepak ngan aku kat PTAR 4 yang serba indah ini..

Ok..
Cerita tentang hidup lebih senang dengan WebOPAC..
Apa WebOPAC.?
Ia sebenarnya satu sistem carian buku yang ada kat UiTM ni,,

Nak dijadikan cerita..
Aku nak cari la satu buku ni..
Untuk selesaikan masalah project aku...
Aku gi kat komputer yang tersergam indah tepi dinding untuk cari buku tu..
Tapi..
Ada budak dok situ..
Dia tengah dok watper tah..
So..
Aku pun cari la secara manual..
Lain yang dicari lain yang dijumpa..
Tapi xper la..
Ada gak jumpe..

Then aku dok tempat aku balik..

Agak 10 - 15 minit pas tu..
Aku pun nak gi la lagi kat komputer tepi dinding tu..
Tapi..
Budak tu ada lagi..
Dengan penuh kekecewaan..
Aku pergi tempat duduk aku balik...

Waittttt!...
Kepalaku mengingatkan aku tentang sebenarnya leh cari gune online dari mana2 komputer pon..
So aku pun search la 'uitm web opac'..
And jumpe la website tu..
Alhamdulillah..
(ni screenshot)

So aku pun ambik la call number..
And dengan penuh usaha..
Aku mencari..
anddddd....
Yeeehhhhaaaaaaa...
Got it..
Tapi nak dijadikan cerita kutukan..
Budak tu still ada kat komputer tepi dinding.. =.=
Ntah apa la dia buat lama2 kat situ..

Anyway..
Now I got the book..
So so so happy...


Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , , , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --