'Section' terbaru - Betulkah Pemikiran Kita?


( gambar adalah hiasan dan diambil daripada Google Image )

Ok...
Ini adalah 'section' terbaru aku..
Betulkah pemikiran kita...??
Itulah tajuk 'section' terbaru aku...

Kenapa tajuk 'section' macam tu?
Alasan yang simple mimple boleh dimakan begitu sahaja...
Sebab.. aku selalu terfikir di kepala aku..
Adakah benar pemikiran yang kita selalu amalkan ni?
tak kisahlah apa yang korang fikirkan..
tapi bagi aku..
kadang2 pemikiran yang kita amalkan ni macam xberapa nak kena..
and bila difikir2 amat tak betul dan menyimpang dari ajaran sebenar..
Haha.. fatwa pe lah aku buat ni kan...

Still xpaham lagi??
Adoyai..
Takpe2..
Korang layan jer post2 under label 'Betulkah pemikiran kita' nanti yea...
Harap korang boleh paham and bersama kita perbaiki pemikiran kita..
Demi menjana pemikiran berkualiti dan insan sejati..

Wasalam...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --