- Nizam!! Rekodkan Semua Memori Cepat !! -

Alkisah...
maka tersebut la kisah..
sang kancil datang beramai2...
melawat tuanku negara farsi..
sultan firaun....

aishshhhh...
apa aku merepek ni..

back to the real story...
story tentang kena rekodkan semua memori...
why aku kata camtu?
sebab aku macam semakin teruk sekarang..
banyak benda yang aku lupa..
even simple things and sweet things pun aku bley lpe..
and aku tahu...
satu hari nanti..
aku akan lupa tentang all these things..

tak boleh jadi ni..
aku xnak hilang semua memori-memori indah and pahit aku!!
aku tak nak hilang memori about my family..
aku tak  nak memori aku dengan kawan-kawan hilang sampaikan aku xkenal diorang..
n... errr... errr... aku tak nak memori aku dengan 'dia' hilang camtu jer.. ;p
secara keseluruhannya..
aku tak nak identiti aku hilang...

aku..
harap...
proses...
kelupaan..
ini..
akan..
berjalan..
dengan..
lambat..

Ya Allah..
Lindungilah aku...
Seandainya ini dugaan..
aku redha dengan ketentuanmu...
namun...
berikanlah aku kecekalan..
bagi menghadapi dugaanmu itu...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --