Lapar nyer....

Aku wujudkan post ni...
kerana...
aku amat2 lapar...
xmakan sejak pagi...
n skang da pukul 2...
aku lepak ptar coz nak cari idea...
di samping...
nak wat projek...

Projek apa??
wait n see...
bila da sampai masanya..
aku wat post kat blogku yang xramai pengunjung nih...

berbalik kepada tajuk kte ni...
aku amat n teramat lapar...
naper xmakan???
huuu... cdey....
aku kne kurangkan perblanjaan aku skang nih...

why???
sbab aku xnak susahkan my parent...
dorg da banyak kuarkan duit utk aku...
padahal aku dapat ptptn...

nape xgne duit ptptn??
duit tuh da abis...
my mistake...
boros sgt...
lagipun kalo kre2 memang xkan cukup...
for d first 3 sem..
just dapat about rm1500 jer...
n utk 5 bulan...

cukup??
mana cukup...
bajet  makan da rm10 shari...
n duit tu utk 5 bulan lbey...


huuu...
tapi aku determined n berharap..
aku dapat laksanakan projek aku nih...

korg sume sapot la aku yer...

-- Thanx kepada yang menyapot --

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --