-- Focussing Problem Yesterday --

Alkisah...
insiden ni berlaku smalam....

Aku mengalami masalah fokus yang teramat2 sucks...
n juga teramat2 serius....

Kisah 1:
Aku tga bwak motor... skali bley plak tanpa aku sedar...
Aku lpaskan dua2 tangan aku... N moto tu pun menyenget jer,...
Nasib baik aku sempat realise...n pegang balik handle motor tuh...
memang gler tol time tuh....
ntah per ar yang aku pikir sampai bley jadi camtu....

Kisah 2:
happens dalam situasi bermotor gak..
Time ni aku tga drive utk balik kl..
Home sweet Home...
Once again... fokusing problem yang hampir2 wat aku accident..
Dlam xsedar gak.. aku hampir2 jer masuk longkang sblah jalan khas moto..

N bsyukur sgt2 aku terselamat...

actually bnyk lagi kisah2 focussing probs aku nih...
tapi aku xbpe nak ingat...
tapi memang btol n siyes aku ada masalah fokus yang gler2 smalam...

Harap bnda ni da xberlaku lagi kat aku...

Kepada anda..yea anda...
Aku rindukan kamu...
Sori if i miss you at the wrong time ...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --