-- Cari duit . A story of a Boy--

aku ada story...
story yang amat n teramat cdey...

story nyer...
begini...
alkisah...
maka tersebutlah kisah...
sorg bdak....
name??
sorry..tapi aku tamao n xleh gtau...

budak nih...
kcian gler kat dier....
dier skang ni kesempitan duit...
dier amat2 perlukan duit...
duit pt??
xcukup...

so..
skang nih dier wat bmacam2 keja online...
mencari idea gler2 dier nih,,,
tapi kadang2 usaha dier tbantut,...
sumenya sbab patah smangat....

Apa la nak jadi ngan dier an...
nak duit...
tapi asyik xde semangat....
wat kerja sparuh jalan...

So...
nasihatku kepada dier...
jangan hangat2 taik ayam plish...
kalo nak wat satu kerja...
pastikan wat sampai abis...

InsyaAllah..
kalo sume da siap...
just wait...
n you'll be succeed...

-- watammat --

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 3 ultra KOmen:

  1. tiru tuh. hahaha.

    sng2 cari keja part time je la.
    dok tggu pojek bile nk siap weh?

  2. mana ada aku tiru... aku nyer lagi mahal.. ho3...

    kije part time?? masalahnya aku wat intersesi..ble jer nak part time nyer...

  3. kije kat mcd ke, kfc ke.

    ley je kalo nak. :D

    amik la part time je.


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --