Kemaafan untuk ku darimu........

Assalamualaikum......

Firstly,pikir ingat nak buat puisi...tapi tlbey romantik kang.....

So..let me juz write it in my way....

emmmmmmmmmmmmmmmmm...


Ala,..bucuk2...jangan ar merajuk....Ahakz... guro2 jer...aku tau ko wangi...baru lpas mandi an...pakai shower cream....hehehehhehe...

Anyway.....

Sori ar aku xpaham diri ko an... Yea ar...aku ni agak susah nak paham org lain...

lagipun...baru nak dua bulan kte kenal...so...pelan2 ar bagi aku paham ttg ko...

That's not the point... the point is...............


Aku nak pujuk ko skang ni,,,....

Sebagai Encik Hacker... so aku akan pujuk gne cara pujukan 'hi tech' ar cket an...tapi xtau menjadi x... kalo x menjadi tuh...ko merajuk ar lagi... tapi kalo menjadi tuh...pandai2 la text aku eh... Agak rindu ble sehari ko xmesej aku....

So...check emel ko..myspace ko...facebook ko.....

That's all for today class... you may dismiss............

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 1 ultra KOmen:

  1. usaha yg bgos. tp canbury aku mne?


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --