Ceritaku......

hahaha.. welcome back......


Ceritaku....

Xde per2 pon sbnanya... tapi aku nak gak tulis kat blog aku nih....

Ceritaku....

ia tentang subjek yang agak aku xske kat uitm nih...

Ceritaku....

Akaun....

Ceritaku....

Pehal lak aku sebagai bdak computer science kne ambik akaun??

Ceritaku....

IDK... so redha jer..n belajar jer...

Ceritaku....

Tapi ni cerita sbnanya...

Ceritaku....

ktorg dpat assignment akaun....

Ceritaku....

so...tu biasa la an... dapat assignment jer pon... wat per nak kecoh2...

Ceritaku....

Dimestikan kecoh utk bnda ni sbab karena assignment tu la aku tpaksa tido kul 5!!!!

Ceritaku....

Standard???

Ceritaku....

Banyak ar korg standard...

Ceritaku....

Korg kata aku yang ske tangguh wat assignment???

Ceritaku....

mana ada!! Assignment tu lecturer bagi ari isnin..kne anta ari rabu....

Ceritaku....

memang ar bese kalo camtu...standard bdak u la katakan.. tapi agak mati ar bagi aku kne bjaga sampai kul 5 an...juz utk siapkan bnda tu...

Ceritaku....

Padahal xsiap gak...coz akaun tu xbalance..so aku tido jer...


Ceritaku....


So..aku tido 2 jam jer la...bgun kul 7...(p/s:subuh aku tlajak...shhhhh)


CERITA>........

paling xbley bla.... pada hari rabu...11/8/09.. menyaksikan....

dier xmintak pon assignment tuh!!!!!

padahal dier ley lak suruh ktorg siapkan kat kelas tu.....


Warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... tension gler....


kalo la aku tau sekiranya begitu.... Xde ar aku bjaga sampai kul 5 juz utk buat bnda tu!!!

;
;
;
;
;
;
;
;
;

Ok...da cool...

Chow.....

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --