:-: Strategi Perang Aku :-:

Hai..
Nama saya Nizam.
Hari ini saya mahu menceritakan tentang perang.
Or lebih tepat strategi perang saya.

Untuk pengetahuan rakan2 sekalian,saya telah terlibat dalam banyak perang.
Setakat nak cakap perang Napoleon,perang Telur,perang Tepung semua ada.
So kiranya pengalamanku dalam bidang perang amatlah luas.

Tapi kini aku dah bersara.
And aku sekarang jadi Pengarah Strategi dan Teknikal Perang di sebuah syarikat terkemuka kat planet Zadora..(wakaka..dah masuk cter putera katak plak.. )
So sebagai seorang yang kena selaraskan strategi yang amat2 penting untuk pastikan askar2 selamat.
Aku memang kena pikir strategi terbaik.

Dulu,.bekas bos aku selalu kata..
Berjuang habis2an!!
Kamikaze!! 
Ganbate!
Oppa!!
dan sebagainya...

Tapi kini aku dah ambik tempat dia.
So now guna strategi aku plak.
Strategi aku amat2 mudah.
Dan amat2 berkesan dalam melawan pihak musuh.
So sekarang aku nak gtau korang.
Tapi...
Pssst.
Jangan gtau orang2 lain tau.
Aku boleh kena sula kalo rahsia terbongkar.

Ini strategi perang aku.
Amat2 berkesan.
So korang nak tau kan?
Ni dia..
Ni dia..

Bila berperang..and merasakan perang itu akan jadi makin besar,.
Baik korang undurkan diri before anything bad happens.

Opsss..
Jangan kata itu perlakuan pengecut ok..
Ini la manusia.
Suka sangat nak tunjuk hebat.
Selalu saje nak gaduh2.
Kite xspatotnya bergaduh2 nih..
Elakkan selagi boleh.
Kalo dah asyik bergaduh2 sampai bila nak selesai?
Aish..
Ok..

Tapi kalo korang nak keep on saying pengecut ke apa..
Up to korang la.
Don't say and ask much.
Feel it and you'll understand.

Sekian rapuan ku.

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , |

Currently have 2 ultra KOmen:

  1. berundur untuk atur strategi baru ke?

    nice entri..lucu ada, sinikal pun ada. tapi buat ap nak gaduh2 kan?

  2. btol3.. kan3 miss nina.. buat apa nak gaduh2 sampai besar2.. gaduh2 manja sudaa.. then berbaik ar..xyah ar nak perbesarkan hal2 gado tu...


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --