:-: Kentut saper xbusuk? :-:


Amaran keras daripada empunya blog : Jangan kentut ketika membaca entry ini!

Ok..
The title speaks...
saper dalam dunia ni yang xkentut busuk ha?
Aku sebagai rakyat Malaysia yang xsuka dengan politik Malaysia pun mengaku aku kentut busuk..

Apa salahnya kentut busuk..
Bukannya leh mati pon kalo bau..
Siap rasa feel lagi bau kentut sendiri..
Kan2..
Haha..
Tersenyum nampak..

sdikit sebanyak about kentut or dalam bahasa inggeris nyer FART..
Yang aku tau ar..
Kite kentut bila banyak angin dalam perut..( ofkos la kan )
Angin2 dalam perut nih nanti kuar ikot punggung kite (bagi saper yang xpaham bahasa lembut.. bahasa kasar is buntut or lagi kasar is bontot)
So bila kuar ikot bnda tu..
Dia akan melalui najis2 ( bahasa kasar : taik ) yang tgah tunggu no. giliran nak jumpe DR tandas ( bukan nama sebenar ) la kan..
So sebab tu bau busuk!
Btol x..
Kan2..

Haa..
So if kentut korang xberbau means korang ada masalah dengan pencernaan korang..

So the main point here is.................
Aku baru lepas kentut..
tertulis plak kat sini kat sini.. 
Haha..

Ok..
Enough merapu,the thing that I always do..
Layan jer gambar2 ini..

( trivia : george w semak pon kentut korang tau x )

( korang pun layan camni gak kan bile kentut )

( xbaik tol..kesian bdak tu tercekik nanti )

( hebat dow mamat nih.. )

( last but not least.. pesanan dari pihak penajaku..NASA )

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , |

Currently have 2 ultra KOmen:

  1. wakaka.kentut berapi paling xboleh bla.

  2. haha.. kentut dia tu ada dua cabang ot..


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --