:-: Baru,Baru,Baru.. :-:

Waaaa....
Cantik sudah blog ini kan..
Dengan header yang aku edit smalam..
Take time ot..
Tapi disebabkan keprofessionalan dan kekreatifan aku..
Dan juga bantuan Miss Photoshop..
Dan juga bantuan HackerCS..
Just ambik sedikit masa..
Tak sampai 3 jam pun dah siap...
Errr,.. Lama la gak kan actually..
Haha..
Who cares?? 
Setiap hasil kreatif memerlukan masa untuk menjadi sebuah karya agung..

Dan template ni pun da baru abis dah..
Thanks to my pal,HackerCS. ( http://hackercs.net - Ni blog teknologi dia )
Dia memang amat2 terer bab mendesign2 nih..
Tapi disebabkan limitation yang dia ada..
Buat setakat ni dia just leh ambik satu 'core' template and ubah template tu jadi like what I want..
Nak suruh dia design terus abis2an memang x ar..
Dia still baru ot dalam bisnes design mendesign nih..
Baru tahun ni dia jatuh dari planet asing..
tapi xde ar banyak sangat aku suh dia ubah..
just ubah tukar image apa sume jer ot aku suruh...
Haha..
Sokmo puji HackerCS tuh..
Kembang hidung dia...
Eh.. nape hidung aku tibe2 kembang gak pulak ni..
Aishhhh..

BTW...
A lot of thanks to him..
Thanks for making my blog wonderful and eye-catching..
Especially the header..
Amat2 suka you know..

Oklah..
Sekian sahaja rapuan beta di sini..
Persilakan lagi datang kalo nak dengar lebih banyak rapuan dan kerepekan dari patik..
Sehingga jumpa lagi.. Di masa dan tempat yang sama..
Saya Muhammad Nizam..
melaporkan..
untuk blog :-: Nizam27391 :-:

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , , , , , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --