Mini Project JAVA ku...

Yaaa.....
Setelah tension lagi mengtensionkan...
Akhirnya..
Aku managed to siapkan my mini project java aku...

Walopun banyak function yang aku terpaksa skip dek kerana kecemburuan masa...

Apa2 pun..
Setakat yang aku buat..
Aku berpuas hati dengan mini project java aku tu..
Cuma still banyak ruang utk perbaiki...

 

Ini menu utama... spatotnya kalo ikutkan plan...
yang kat cs110 fastrax members tu akan tukar2 bila user hover kat menu2 sebelah tu..
tapi xsempat nak buat..
huhu...


Ni plak untuk masukkan new member..
Semangat UiTM Di Hatiku... =.=


Ni screen bile user click browse for image utk masukkan image kat member data die...


Ni bile user click save members..


Ini is browse members nyer frame...
Thanx to Zahir tolong pilihkan colour stelah kering idea ngan colour..


Well Done Nizam and Pdot..
Korang berjaya buktikan pada dunia yang korang mampu buat..

Tapi still banyak yang leh diperbaiki..
1. Setakat ni kitorang save dalam bntuk file jer..so pasni kitorang akan develop gune database plak..
2. korang realise kan yang program ni just leh add and browse.. so camner nak edit and delete or search... Jawapanku kepadamu.. itu lah yang kami tidak sempat buat.. Huuuhu...
3. Tona warna dan interface still boleh diperbaiki...

SO Overalll.... 
Aku amat berpuas hati and hepi dengan kerja aku yang dapat siapkan bnda tu sepenuhnya dalam masa 3 hari bekerja.. dan benda ni siap 6 jam sebelum dipresent depan lecturer...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , , , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --