-- Kelemahan diri aku .. --

( Image ini diciplak dari Google Image )

Orait..berikut merupakan kelemahan-kelemahan diri aku...
  1. Aku ni suka sangat fikir negative.. why?? aku pun tak tahu,.. maybe just that aku tak rasa dunia ni menyebelahi aku...
  2. Aku ni berhati lembut.. macam perempuan jer an..cepat sangat maafkan orang even to kesilapan yang besar...
  3. Aku ni susah nak work-out ngan orang especially laki... Ntah kenapa.. maybe pas insiden aku hulurkan tangan tapi orang tu ( laki ) xjabat tangan aku.. walhal mata dia ada jer ot pandang aku hulur tangan nak salam.. and bnda ni da bagi effect yang amat besar sampaikan aku fikir semua laki ni berpuak and just layan spesies yang sama puak dengan dorg..
  4. Aku ni membosankan.. or better known as always blur... For your information.. this is how i am.. aku bukannya like other teenagers yang sering ada bnda yang nak diperkatakan and tahu what to do and when to do...
  5. Aku ni straight sangat... well.. straight sangat sampai hidup aku ni berasaskan facts and only facts.. a lot of teenagers now live on imagination and their own created world.. tapi aku lain..aku tah... nak kata macam orang dewasa pon ada gak kot... hidup dalam dunia realiti sangat.. macam xde life jer kan aku ni..
  6. Aku sering nak buat something..tapi xdilaksanakan.. Benda ni paling aku benci.. coz aku ada banyak benda yang aku nak buat.. tapi asyik terbantut jer..and sampai idea tu hilang... Kalaulah aku buat semua benda tu.. gerenti aku da jadi billionaire da sekarang ni...
  7. Fizikal aku unlike any others... Aku berbadan kecik.. unlike any others yang da besar2.. kadang2 aku sampai terfikir adakah mak ayah aku sembunyikan kisah sebenar yang sebenarnya aku ni baru darjah 6... plik2 jer an....
aku rasa tu jer kot.. kalo ada lagi.. nanti aku post lagi..
chowwww...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , |

Currently have 4 ultra KOmen:

  1. xpe weh. banykk lagi masa nk ubah.
    i'll try accepting u as u r

  2. thanx for giving me time.. hope i can change and be a better person for you..

  3. suke amik gambaaa dulu!!!!

  4. arhhhh!! yela2... i'll try my best.. hehe


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --