-- Tentang Iklan Maxis --

Assalamualaikum..
berjumpa lagi kita di blog aku yang indah ini..
sejuk hati aku bila pandang blog ini...
walaupun ada yang kata poyo and syok sendiri..
tapi aku tetap determine and hepi ngan apa yang aku buat ni..

Topik post kali ni is..
Iklan Maxis..

Sebenarnya dah lama nak tulis post ni..
tapi tak ada idea and malas lak..
tapi hari ini menjadi juga aku nak tulis..

Iklan Maxis..
macam yang korang selalu tengok dekat TV tu..
iklan bola
yang ada Messi and Lampard..

untuk pengetahuan semua..
aku sebenarnya amat-amat hepi..
Why??
sebab dua-dua tu favourite player aku..

Lampard is my all time favourite player..
aku memang minat dia sejak aku lahir lagi..
i mean lahir bagi hidup yang kedua aku..
time form 3..
Lampard pemain serba boleh and time dia main kat Chelsea tu memang nampak sangat kehebatan dia..
Dia boleh jaraingkan gol yang banyak walaupun dia bukan striker...
Lagipun..
Posisi permainan kitorang sama..
cental midfielder..
haha..
so memang ada chemistry la kitorang ni kan..

Messi pula is my favourite teen player..
Aku suka dengan skill and teknik kawalan bola dia..
amat amat dan amat best...
aku nak belajar skill-skill tu..
aku nak ada skill sehebat Messi..
aku sanggup beli bola RM70 semata-mata nak belajar skill jadi hebat macam dia..

So..
sekarang korang da tahu la kan aku minat Messi and Lampard..
so apa pemain kegemaran korang?
Ronaldo?
Kalo korang nak cakap Ronaldo..
baik tak payah la weh..
Bye2 je lah..
hahaa...
Jangan terasa yer..

Sekian sahaja nukilanku..

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , , , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --