-- Tentang Aku --

baru aku sedar..
aku mungkin satu-satunya blogger yang tak letak about me...
sebab blog-blog yang aku baca..
semuanya letak about me tu..
ada juga yang tak letak..
tapi bilangannya amat-amat jarang...

so di sini aku ceritakan sedikit sebanyak tentang diri aku..

Proud to introduce myself as Muhammad Nizam Bin Mohd Yusop..
Lahir pada 27.03.1991...
Lahir di rumah tok aku...( aku xmacam korang yang kebanyakannya lahir kat ospital )
Nama samaran aku nizam27391..
nama tu aku guna untuk hampir semua identiti online aku..
kalo nak cari aku senang jer..
bkak Google.. then type 'nizam27391'..
Gerenti top search woooo...
tapi aku ada satu lagi identiti online..
HackerCS..
tapi aku tak guna sangat..
sebab HackerCS lebih kepada projek besar..
malangnya semua projek besar tu tak menjadi...

Aku anak kedua daripada 5 adik beradik..
Ada seorang abang and 3 adik perempuan.. ( jangan gedik2 nak kenal adik aku..aku abang yang garang )..
Ayah aku seorang polis yang berdedikasi..selalu kerja kuat..tapi mak aku asyik complaint..
mak aku lak suri rumah sepenuh masa... tapi ada la gak jaga anak orang.. Asyraff.. comey jer budak tu..

Aku seorang siswa di UiTM Shah Alam...
Student of Diploma in Computer Science,.
CG aku?? no komen...
Aku minat bidang komputer...
dulu-dulu aku pikir nak jadi technician komputer jer sebab aku rasa kerja tu macam gempak gila...
tapi sekarang aku lagi suka kat programming..
especially web programming...
aku suka buat website..
tapi oleh kerana lack of graphic talent..
aku tak boleh wat website yang cantik sangat..

Aku ni jenis yang cinta pada ilmu..
Aku sanggup berhabis duit demi ilmu..
Prinsip hidup aku banyak..
Antaranya..
"trust in ourself in doing something'
"a man with vision but not succeed is better than the man without vision"
"kehidupan cuma sementara..fikirlah mati sebelum kita mati"

Aku seorang yang suka buat kawan...
tapi malangnya orang asyik cakap aku sombong..
padahal aku tak..
just maybe certain masa tu aku macam emo..
so muka tengekkkk...

apa lagi yang aku nak cerita tentang diri aku eh?
kalo korang ada nak tahu apa-apa lagi tentang aku.. 
tanya jer la eh..

daa.....

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , , |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --