-- G-Shock Mali --


Answer me...
What is the above picture?
Watch?
Yes..
You correct...
But its no ordinary watch..
Its a G-Shock watch!
Guess what..
Tadi...
Ayah aku bagi jam macam yang atas tuh kot kat aku...
Amat2 hepi weh...
Jam idaman aku....
Plan memang nak beli next sem...
Tapi ayah aku macam tau jer keinginan aku...
So.. dier pon bagi jam tu...

Tapi...
satu jer masalah nyer..
Jam tu besar ot..
Tak sesuai lak dengan tangan aku yang kecik..
Hahahaha...
Actually plan nak beli G-Shock yang kecik n fit to my wrist..
Tapi..
da dapat free an..
so..
Aku layan jer...
Smart gak ble aku pakai...
Kuang3...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 2 ultra KOmen:

  1. exactly cam ni ke? lawa kot! :D

  2. ha ah lisa... exactly camtu... frogman.. smart an... haha... tapi siyes besar... tapi lama2 get used to it la an... hehe


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --