Alone here...

pagi tadi..
tepat pukul 8.15..
errrmmm..
xde ar tepat sangat...
tapi lbey kurang 8.15 ar...

my family g balik kampung..
sume except aku n abg aku..
aku xbalik sebab pasni nak balik uitm daa..
abg aku lak sebab dier kije...

my feeling?? amat2 cdey la ofkos...
lama xbalik kampung...
kat kampung aku rasa fun...
sbab leh tenangkan pikiran...
hirup udara segar...
fresh...
tanpa perasa tiruan..

gler rindu!!!
rindu gak kat spupu spapat aku...
kat alya..
slalu jer wt lawak..
ktorg slalu jer kaco dier..
kat isha...
nak manja2 ngan angah lagi x?
kat kak ct..
rindu gosip2...
n kat sume yang lain...
rindu amat2..

rindu gak bkelah2...
rindu gak kat tokwan...
skang tokwan xbpe nak sihat...

tapi..
apakan dayaa...
sumenya da blalu...
family aku da sampai da pon..

huuu,.. so.. aku cme bley bcdey sorg diri di sni...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --