-- Aku tak suka jadi penyebab orang lain buat dosa --

Ini based on true story...
Dengan ini...
Aku..
Nizam27391...
Ingin bagitau kat korg sume...
yang...
Aku..
xsuka..
disebabkan aku..
korg sume buat dosa...

Aku bukannya apa,..
sebab aku ni seorang yang pelik dan lain dari manusia biasa..
aku ni cepat rasa bersalah...
even small things..
and perasaan bersalah tu akan menghantui aku selama yang mungkin..

Walopun korg kutuk aku belakang2..
tapi aku tau jer...
macam yang aku kata,,,
aku lain dari insan biasa,,,
Aku tak kisah kalo korg nak kutuk2 aku...
tapi kalo boleh please in a good manner..
wat macam teguran time korg kutuk2 tu..
tak ada la diri ni boleh tau...
sebab bila diri ni tau aku penyebab orang lain buat dosa..
aku akan merasa amat2 emo and rasa down...

Secondly...
Aku ni tak la baik sangat..
tapi..
aku nak berubah jadi orang yang baik..
bagi korg yang kenal aku..
korg xnampak lagi kejahatan aku..
sebab aku tak nak jadi jahat..
and aku tgah kawal diri aku not to be jahat,..
so wahai manusia...
sila jangan buat aku jadi jahat..

K...
Renung2kanla..
aku cuma boleh berkata2..
dirimu sendiri yang berpikir apa yang baik apa yang jahat...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 5 ultra KOmen:

  1. camne kau tahu aku kutuk kau?LOL..

  2. lisa-malas-nk-sign-in says:

    sape kutuk ko?

  3. epa da ngaku... hahaha...

    lisa.. xde ar.. just nak tegaskan jer yang aku xske jadi penyebab org lain buat dosa... tu sajer...

  4. nape nk tegaskan lak. mst ade ape2 kn?

  5. xde paper la.. smalam an emo... so xstabil ar sume bnda... n alang2 tu.. bek perah sume bnda yang aku pendam.. coz aku btol2 xske ble disebabkan aku.. org lain buat dosa..


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --