My Brain is Right..-The Blind Area

Baru jer sekejap tadi,aku tolong carikan kad SIM abang aku yang hilang..

Ceritanya bermula malam smalam..Aku masuk bilik and aku dapati ada kad SIM atas katil tempat aku tidur...Aku rasa SIM tu abang aku yang punya..so aku ltakkan SIM tu atas meja...

Pagi ni...abang aku tanya aku mana SIM die...aku kata ada atas meja..tapi dia kata xde..so aku pun cari la kan untuk dia...Cari punya cari...xjumpa...aku da cari merata tempat dalam bilik tu tapi xjumpa2 gak...

Then,ada suatu masa tu otak aku berkata,..'in a missing case,there is always a blind area.. and the thing that went missing is in that blind area'...

Plz korg jangan tanya macam mana bnda ni terjadi,..coz aku sndiri xdapat explain...otak aku ni memang slalu 'analyse'  bnda2 plik... And the result??? Awesome!!!

Aku dapat jumpa SIM abang aku di satu tempat yang menyerupai ciri2 'blind area' yang otak aku tafsirkan...aku xtau macam mana...tapi mungkin ia melibatkan 'complex math'...

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --