Aku ni jejaka perasan...

pagi tadi... aku nak gi bli nasi lemak...then trserempak lak sorg minah ni...sbnanya aku ada la cket ske kat minah ni.... Hehehe...Tpi aku malu nak tegur die...lagipun umur die pun aku xtau...tapi da lama gak ar die ada kat cni..hehehe...


Sambung cter... aku jalan gi gerai nasi lemak tu... Waktu aku sampai...aku tggu jap coz aku ni ske mengamalkan budaya ikut urutan...

Alangkah terkejutnya aku ble aku tgok die lalu dkat dgn aku...aku ingat die pun nak bli nasi lemak...tpi die jalan trus jer... Aku tgok punya tengok....N tengok... Rupa2nya die macam nak gi pasar...

Tapi aku musykil cket nape die ambik jalan yang sama... Coz kalo nak gi pasar..ada jalan yang lagi pendek n senang...

Xtau la...maybe die saje nak jalan jauh ker...or saja nak bersiar-siar dekat jalan besar...hehehe...

Anyway... Aku la jejaka perasan..... 

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: |

Currently have 0 ultra KOmen:


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --