Cari Download Korang....

-----------------------------------------------------------
|  Ops.. Warning!!!                                                           |
|  Aku xhost apa2 file..                                                      |
|  Aku just share tempat download yang menarik yea...      |
-----------------------------------------------------------

First..
Jawab soalan aku dulu...

1. Adakah korang 'Hantu Download' macam aku?
Ya / Tidak

2. Berapa banyak file yang anda download dalam seminggu?
     a. 1-4 sahaja [ apa barang.. kata hantu download...]
     b. 5-20 sahaja [ korang ni cicit kepada hantu download ni..blum leh dapat taraf hantu download ]
     c. lebih dari 20..[ tahniah... andalah hantu download sejati..]

3. Apa yang anda selalu download?
    a. Movie
    b. Software
    c. Music/Mp3
    d. Buku/PDF
    e. Lain2...

Ok... enough soal jawab.. so sekarang... Masa yang dinanti2kan.. Jeng3...
Aku share ngan korang tempat yang aku selalu download... InsyaAllah jika niat korang murni.. Leh jer jumpe bnda yang korang nak tu...

 Ni main site utk aktiviti download mengdownload aku..
Tapi untuk access bnda ni korang kena daftar akaun. Tapi don't wori..Xkena bayar pon. Free of Charge.. Macam orang2 pendek selalu cakap FOC. Kat sini korang leh download macam2. And utk pengetahuan korang. Warez-BB ni is the largest download forum actually.



DL4ALL.com. Tempat yang aku selalu download. Tapi sejak didelete sebagai user bertauliah tempat tersebut,aku da jarang jenguk dl4all. Tapi dl4all boleh la jadi alternatif utk download. PLUS.. Ia tak perlukan korang jadi member utk tgok link and post.



Ni diaaaa... Jiwang Warez. Download site ni aku guna bila aku nak cari movie2 melayu. Sebab for sure la an xleh jumpe movie melayu kat warez or dl4all. Ops bukan for sure..tapi agak mustahil. Untuk peminat2 di Malaysia. Sokonglah industri cetak rompak WAREZ di Malaysia.

Ni download site ter'latest' yang aku guna. Menariknya is korang leh connect guna facebook kat sini. Xyah jadi user. Tapi xtau ar btol ker x.. Sebab aku register jer. And jadi salah seorang peng'post' bertauliah. Mintak jadi MOD tapi xdapat coz xaktif. Haha... Tapi  ni leh la korang jadikan alternatif walaupun aku xsarankan sangat sebab web ni still baru lagi.

Dirapu oleh :-: Nizam27391 :-: | | Label: , , , |

Currently have 3 ultra KOmen:

  1. haha.. tq dear... akan share lebih banyak lagi..

  2. siyesly akuc cakap.. jangan gi warezcollection.. skang banyak iklan lucah kot.. then siap tambah section untuk benda lucah per sume...sakitt hati aku..


Leave a Reply

-- Aku nyer lagi mahal.. sila bayar rm100 untuk komen --